מאיפה השמות צצו רשימה שנייה

ברשימה הקודמת סקרתי את הסינגלים המרכיבים את מסלול אליפות ישראל ואת מקור שמם. הפעם אסקור סינגלים הקרויים על שם אדם או לפחות ככה זה נשמע.

“הסיוט של אורי” הוא הסינגל הקרוב ביותר לשכונה הבדואית בעוספיה ורמתו הטכנית בינונית בכיוון ירידה וקשה פיזית בכיוון העליה. שמו של הסינגל ניתן לבקשת ילד בשם אורי לנדאו, שרכב בקבוצה אי שם בשנת 2006 ורצה שסינגל יקרא על שמו. מכיוון ובכל פעם ששמע שאנחנו בדרכנו אליו היה מקטר הוא זכה להנצחת שמו.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

“תמיר ונעלם” הוא סינגל ברמה טכנית בינונית שניתן לרכב אותו בשני הכיוונים. בסינגל פניה חדה שמאלה בירידה עם ברם, כמובן שבכיוון ההפוך זו פניה חדה ימינה בעליה. בראשית ימיו הסינגל היה עם שיפועי צד שהקשו מאוד על השליטה באופניים. הסינגל קרוי על שמו של תמיר לוי שבזמן אימון של קבוצת האופניים של בקרה אבד לנו ונמצא כעבור זמן מה יוצא מהסינגל עם יד שמוטה שהסתברה מאוחר יותר כשבורה.

תמיר לוי

“פורט סאיט” הוא סינגל ברמה טכנית גבוהה הכולל שיפועים חדים ומעבר קווי גובה עם שיפועי צד. החלק הראשון של הסינגל היורד מסינגל הרחבה מתפצל לשני כיוונים האחד לכיוון סינגל הגדליה שעליו יסופר בהמשך והשני לכיוון סינגל הטרסות. הסינגל נקרא על שמו של אייל סאיט שהכשיר אותו לרכיבה.

eyal sait

“גדליה אקסטרים” – זהו סינגל ברמה טכנית גבוהה הכולל מספר אלמנטים כמו סיבוב הסופר-מן (לכבוד אלו שעפו מעל הכידון), אלמנט הצינור החוצה את ערוץ הנחל וסלע הקדטים הנמצא מולו. הסינגל מתחיל בחורשת אלונים וממשיך למנהרה של עצי אלון הצמודה לערוץ נחל. סיום הסינגל באמצע סינגל הטרסות. באליפות ישראל 2014 הסינגל היה חלק ממסלול העילית. כיום אפשר לרכב את הסינגל רק בירידה. הסינגל נקרא גדליה, לא על שם מישהו בן זמננו הנושא שם זה אלא על שם גדליה בן אחיקם כי הרכיבה הראשונה בו היתה בצום לזכרו, יום אחרי ראש השנה.

Comments are closed