סיכום אליפות ישראל באופני הרים 2015

שלומי חיימי ורותם גפינוביץ הם אלופי ישראל באופני הרים לשנת 2015 שנערכה בחניון בית היערן שבכרמל בהשתתפות כ 300 רוכבים ורוכבות בשבעה מקצים שונים שהמרכזי והחשוב בינהם על תואר אלוף ואלופת ישראל.

מסלול התחרות בנוי מהקפה של 4.7 הק”מ אותה מבצעים המתחרים מספר פעמים לאחר שהם מסיימים הקפת פתיחה שנועדה לרווח אותם לקראת הקטעים הטכניים. להקפה שלוש זרועות שבסיומה של כל אחת מהן הרוכבים עוברים במתחם בו הם יכולים לקבל סיוע טכני ומים. המתחם שהוא לב ליבו של המסלול איפשר לקהל לעקוב אחרי התקדמות המרוץ כשהוא ישוב על כורסאות או ספסלים הפזורים בו.

תחילת המרוץ התאפיינה במרוץ טקטי וצמוד בו רכבו רוב הרוכבים הבכירים בטור ארוך וצמוד. לאחר שתי הקפות נפתחו רווחים כאשר בחוד שלומי חיימי ורותם ישי כאשר גל שרף שזכה בתואר אלוף ישראל לנוער דולק אחריהם בפער קטן ואחריו גיא זסלר ואליעד דניאל.  בהקפה השישית והאחרונה שלומי חיימי פתח פער של כ 30 שניות על רותם וניצח את הקרב המרתק מול רותם ישי שהגיע שני וגיא זסלר שסיים שלישי.

בנשים רותם גפינוביץ הובילה לאורך כל המרוץ וסיימה לפני נוגה כורם ומגאן בלצר.

יום התחרויות הארוך נפתח במקצה ייחודי לנשים בשם ליידיס פירסט ויועד לרוכבות עממיות. לאחר מכן התחרו רוכבי המסטרס, הקדטים, המקצה המרכזי שככל את רוכבי ורוכבות העילית והג’וניורס ובסיומו מקצים לילדים, אפרוחים וקטקטים. ניתן לראות את כל התוצאות פה.

בתחרות השתתפו 36 רוכבים ממסטרס חיפה

במקצה ליידיס פירסט: אורית דן מאור, אירית מן, חגית ואנו, סימה כהן ועירית שרון

במקצי המסטרס ומסטרס פרו: שגיא פורת שסיים שלישי, יובל קמחי, אייל אביבי, דוד כהן, עידו עמיר, יואב אורן ואילן פלד.

במקצה הקדטים: סנד אבו פארס, ליעד לוין, שון ואנו ושני ואנו.

במקצה הג’וניורס: גיל סאיט.

במקצה הילדים: דר רבינא, מיכאל גולדברג, רועי אורן, נבו אהרון, אמרי אברם ועידו בן עמי.

במקצה האפרוחים: בן כהן שניצח, וואלך עומר, יהלי דוויק לוי, עמית בוריטניקוב, כהן טל ואורון ארגוב.

במקצה האפרוחיות: דניאל פייגגר ואופל סרור.

במקצה הקטקטים: עילי ארגוב שניצח ואייל אזרי.

אקליפטוס 1

Comments are closed